באנרים ואנימציה
מזמרים או אילמים, זזים או עומדים, גדולים או קטנים, מצחיקים או מייגעים, הם כאן – הבאנרים. הסטריפים האינטראקטיביים מציפים כל משבצת פנויה במרקע. הבאנרים בעצם משמשים כ-leadלאתר או למיני סייט של החברה המפרסמת וצריכים להוביל את הגולש לאתרים הללו.
 
עד שישמע הקליק
בסופו של הדבר, זו המטרה. לתפוס את הגולש לכמה שניות, שיתנסה, שירצה לדעת עוד, שילחץ לחיצה אחת על הצד השמאלי של העכבר וינחת, מספר שניות לאחר מכן, באתר שלכם. 
מחקר שנערך לאחרונה בארה"ב גילה שהעין של רבים מהגולשים כבר אינה קולטת את הבאנרים באתר. זה לא הופך את הבאנרים ללא רלוונטיים, זה רק מעורר סימן קריאה ענק בסופה של מילה אחת – יצירתיות!
  
אש אש, יא גולש
שלא יהיה לכם ספק, באנרים מושקעים עובדים, נקודה. ובד"כ אלו באנרים המציתים את הגולש ומפתיעים אותו.
באנרים שמניעים אותו להשתתף, לשחק קצת ובעצם מעבירים ערך מוסף עוד לפני הקליק (מברשת השיניים של קופ"ח כללית לדוגמא) או כאלו שיוצרים אצלו סקרנות מטורפת ומעוררים שאלות עליהן ימצא תשובות רק באתר שלכם (כמו מודעות האבל על פטירתו של הדולר).
  
הנדל"ן של האינטרנט
ממש כמו בנדל"ן, גם שטחי פרסום באינטרנט אמורים להביא לתשואה גבוהה כמה שיותר, המתבטאת ביחס בין עלות שטחי הפרסום לבין אחוזי חשיפה לקהל היעד של הקמפיין. החוכמה היא להגיע לכמה שיותר אנשים בעלות מינימאלית, ולכן שיבוץ מדויק של הבאנרים הוא הכרחי על מנת ליצור יעילות ולא לפעור בור גדול מדי בכיס. כדאי להיות ממוקד, ולא לשכוח שפיזור של הבאנר בעשרות אתרים עשוי להפוך את הקמפיין לחסר כדאיות כלכלית, במיוחד שכנראה רוב קהל היעד שלכם גולש במספר אתרים ספציפיים.
חשוב להבין – בקמפיין אינטראקטיבי רוב התקציב שלכם יופנה לקניית שטחי הפרסום לבאנרים ולאו דווקא לעיצוב שלהם.
DiamondFloor
Mountland
 
מקצועיות בכל שלב
ב X-Stusio, נעצב עבורכם באנרים ייחודיים, מקצועיים ויוצאי דופן, בהתאם לדרישות הקמפיין שלכם ובמסגרת התקציב העומד לרשותכם. יחד נעבור שלב אחרי שלב, החל מהרעיון הקריאייטיבי שימשוך את הגולשים, וכלה בייעוץ לרכישת שטחי הפרסום והעלאתם הסופית של הבאנרים ברשת. 
הנה דוגמאות לבאנרים של X-Studio: