סרטונים ומצגות

היום אנחנו רוצים יותר מתמונה בעיתון. לרכוש מוצר או שירות על פי תצלום שמתחתיו מצורף הכיתוב: “התמונה להמחשה בלבד" כבר לא עושה לנו את זה. אם מדובר במוצר או שירות יקר נרצה לקבל עליו כמה שיותר מידע לפני הרכישה. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, הצגת נתונים עובדתיים, פרסום תוצאות ביחס למתחרים, להתגאות בהצלחה שלו בעולם, אך עדיין אנחנו רוצים הכי קרוב שאפשר מבלי לגעת בו בפועל. בדיוק כאן מגיע המקום של בניית סרטונים ומצגות. באמצעותן, ניתן להמחיש את המוצר מכל הכיוונים, לראות אותו בפעולה, להוסיף לו הסברים ברקע או באמצעות דמות ידועה ובאופן כללי להגיש ללקוח את חווית השימוש בו, מבלי שהוא יאלץ לקום מהכיסא

לקבל את המסר בהנאה
היתרונות של בניית סרטונים ומצגות הם רבים. בזמנים בהם כולנו צופים ומעלים סרטונים ליו-טיוב, סרטונים הפכו לדרך מאד נגישה וקלה לעיקול, כך שהצופה מתרווח על כיסאו, נכנס למוד של מנוחה וצופה בסרטון מרצונו. באופן זה הצופה מקבל את המסר ללא כל התנגדות או חשש שמישהו מנסה לגזול את זמנו או את כספו.
יתרון נוסף הוא הזמן: מצגת אשר נבנתה בקפידה ובהתאמה נכונה לנושא, חוסכת פרזנטציה ארוכה שתלויה במצב הרוח של המגיש, יכולתו הכריזמטית ובקיאותו בפעולת המוצר.
כמו כן ניתן לצפות בה בכל שעה ביום ויותר מפעם אחת, כך שהמסר שלה יכול להתחדד ולהתחזק גם ללא התערבות מצדכם. 

הדור האינטרקטיבי
ישנן מצגות בפאוור-פוינט או בוידאו, אולם אחת ההברקות הגדולות בתחום הסרטונים והמצגות הוא להפוך אותן לאינטראקטיביות -
כלומר שהצופה אינו פסיבי אלא שותף בפועל במהלכן. ניקח לדוגמה סרטון על מכונית שמראה לך אותה מבפנים בזמן נסיעתה ולך יש את האפשרות
(באמצעות הזזת העכבר או מגע) לשנות הילוכים, לפתוח את תא הכפפות, להזיז את ההגה ואת המראות, לשנות תחנות ברדיו וכדומה.
מעבר לכך שמדובר בגימיק משעשע, מדובר בדרך חזקה במיוחד להשאיר את הצופה סקרן ומתוח עד סוף הסרטון.

בניית סרטונים ומצגות – בכל התחומים
כל מצגת או סרטון דורשים חשיבה שונה ביחס לנושא וקהל היעד. ניתן להשתמש בתוכנות שונות, להוסיף טאצ' של הומור,
לתת דגש על עיצוב נקי או לחילופין להפוך אותה לפרועה ומתוחכמת. אז בין אם אתם מעוניינים בסרטון עבור מוצר חדש, שירות מהפכני,
פיתוח בתוך החברה או מצגת פיקנטית לקראת הכנס שמתקרב, חפשו לעשות זאת בדרך המתאימה, האטרקטיבית והמסקרנת ביותר שניתן, רק כך תזכו במצגת מנצחת.
  
למה לדבר? שהסרטון יעשה זאת...
סרטון מקצועי מאפשר לכם לוותר על דיבורים מיותרים וגמגומים שעלולים להפוך אתכם לפגיעים יותר מול הלקוח.
עבודה קבועה עם סרטון ברמה גבוהה מאפשרת לכם להופיע בצורה מקצועית גם בפגישות מכירה הנקבעות בהתראה קצרה מראש.

יוצרים עניין בבעלי העניין 
שירותי העיצוב של X-Studio, ובכללן שירותי עיצוב מצגות וסרטונים, יוצאים מנקודת הנחה שהלקוחות אשר יעמדו ממולכם ראו כבר הכול. מצגת חכמה או את הסרטון, מפתיעה ומעוצבת היטב, וזה מסייע משמעותית בהליך המכירה וביכולת השכנוע שתצטרכו להפגין. 

דוגמאות למצגות שכבר עיצבנו:

TX Media
sense-lang
מכבי פארם - תרופות - חברה שמלמדת הקלדה עיוורת עבר השוק העולמי

סרטון לאפליקציה מנעולן בקליק
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3YAM_bDPV2M
 
la piazza - סרטון 
משרד הפקות כפיים
www.kapaim.co.il

מעיינות הדרום - מהי צריכה משותפת? מתוך סדרה של מספר רשויות מים בארץ

Aski - סרטון עבור מערכת מכירות