עיצוב ופיתוח בפייסבוק

כפי שאנחנו יודעים ישנם דרכים רבות לשווק את העסק שלך: פרסום ברדיו, קמפיין בטלוויזיה, פרסום חוצות, באנרים באינטרנט, דפי נחיתה וכדומה. כל אלו דורשים שחרור של כמה ג'ובות מהתקציב השנתי. היתרון של עיצוב ובנייה בפייסבוק הוא שזה בחינם. הפרסום בפייסבוק, השיווק לחברים או אוהדים, כל זה אמנם מצריך השקעה של זמן וחשיבה עיצובית נכונה, אבל מבחינת הכיס מדובר בהשקעה מינימאלית, במידה ואתה משתמש בעזרה חיצונית, או אפסית אם אתה עושה זאת בעצמך.

כיצד יוצרים שיווק ידידותי בפייסבוק?
כפי שאדם מציע חברות לכמה שיותר אנשים שהוא מכיר על מנת ליצור פופולאריות לעצמו, כך עסק מצרף אליו כמה שיותר חברים בפייסבוק, בדרך כלל אנשים שמראש מתעניינים בתחום העיסוק שלך. כך ניתן לעדכן אותם במבצעים חדשים, חדשות העסק, עדכון במשלוחים שהגיעו מחו"ל, השתתפות במשחקים ומצגות אינטראקטיביות ועוד. שיטה זו בניגוד לפרסום בטלוויזיה או ברדיו, שהצופה מרגיש כאילו כופים עליו להקשיב (ועוד מגבירים את הווליום), היא הרבה יותר ידידותית, כיפית, בעלת אופי אישי ואף מאפשרת דרך התקשרות חדשה בין בית עסק ללקוחות.

משחקים ודפי אוהדים בפייסבוק
באמצעות עיצוב ובנייה בפייסבוק ניתן ליצור משחקים אינטרקטיביים ולהציע לחברים בפייסבוק להצטרף. כמה מהמשחקים בפייסבוק כמו FarmVille ו- The Sims, הפכו ללהיטים שכבשו את העולם. כשמדובר במותג המשולב במשחק מהנה אז מי בכלל שם לב שזאת פרסומת? מדובר בתופעה די מפתיעה משום שפייסבוק לא תכננה להפוך למעצמת משחקים אבל הפלטפורמה החברתית הנוחה שהיא מציעה הפכה משחקים רבים לפופולריים ואפילו אנשים בוגרים נדבקו בחיידק ולא מתביישים להתגאות בשיאים שלהם בפני כולם. בנוסף ניתן ליצור בפייסבוק דפי אוהדים בהם ניתן להציג מוצרים חדשים ולעדכן את הסובבים בכל מה שהתחדש עסק מבלי לחשבן לזמן מסך, זמן אוויר וכדומה. ניתן לצרף תמונות עם צילומי מוצרים, צילומי העובדים במקום, אירועי חברה וכדומה ובכך לגרום למשתמשי פייסבוק להרגיש מעורבים.

להגביר את המודעות לעסק שלך
די נדיר שעסקים מסתמכים אך ורק על דף הפייסבוק שלהם בתור אמצעי השיווק העיקרי, אולם עיצוב ובנייה בפייסבוק מציעים בוסטר לא נורמאלי להיכרות עם העסק שלכם. כמעט כל אפליקציה בסמרטפון או באתר אינטרנט מציעים אפשרות שיתוף עם פייסבוק, כאשר פייסבוק הופכת להיות יחצ"ן עם מגפון ענק. התקשורת לא מסתיימת כאן משום שבדף הפייסבוק תוכלו לקשר אותו עם אתר אינטרנט של החברה, חנות פיזית וכל מקור מידע אחר שתחשקו בו.