איור

איור היא דרך נפלאה להעביר תחושות, רגשות, רעיון וגוונים בשפה אישית ונגישה שאינה כבולה לחוקי ההיגיון. כשאנו רוצים להעביר מסר לגבי שירות או מוצר כלשהו, באמצעות הומור, פשטות או אפילו באמצעות משחק, טכניקת האיור תעשה בשבילנו את העבודה. כמו כן כשאנו רוצים לפתח רעיון ראשוני בדרך מהירה וחסרת מעצורים, רישום סקיצות בעיפרון הוא השלב ההתחלתי המקובל שלאחריו ניתן לפתח אותו בדרכים וטכניקות שונות.

סלבס מאויירים
בארץ ישנם חברות רבות אשר דמות מאוירת מלווה אותם בקמפיינים, מודעות וסרטונים רבים. אסם בחרה בתינוק של במבה, שנכון לעתה אף מייצג את הנבחרת האולימפית של ישראל באולימפיאדת לונדון 2012. לקופת חולים כללית יש את "חמודי" הילדון שהחל מטור בעיתון והפך להיות הדמות המזוהה איתה ביותר. את צ'סטר צ'יטה כולנו מכירים כבר הרבה שנים וכן את 2 הדמויות המרקדות והמזמרות בפרסומות של ביסלי. לא לחינם חברות אלו ממשיכות להשתמש בשירותיהן של דמויות מאוירות שכן הן מניבות שירות מעולה ודרך מהנה להעביר מסרים לקהל.

איור באמצעות תוכנות גרפיות
באמצעות פלאש, תוכנות וקטוריות ופוטושופ ניתן לייצר סגנונות שונים של אנימציה ואיור המותאמות למדיום בו אנו מעוניינים להשתמש. בפלאש למשל ניתן ליצור אפליקציות, משחקים וסרטוני אנימציה המותאמים לדי.וי.די, רשת האינטרנט ולכל סוגי הסמרטפונים. מדובר בכלי שיווקי אדיר אשר מרחיב את אפיקי התקשורת עם המשתמש ומאפשר לו ליהנות מחוויה מאתגרת ומשחקית ובוא זמנית להכיר את השירות שלך טוב יותר. כמו כן, עם פלאש ניתן ליצור סרטוני אנימציה חביבים ולומדות ברמה גבוהה המיועדים לילדים ופעוטות.
באמצעות פוטושופ ותוכנות וקטוריות כגון אילוסטרייטור, ניתן ליצור לוגואים סופר מקצועיים ולעצב דמויות מאוירות המותאמות לדפוס ולמסך כאחד.

להתאים את הדמויות לתוכן
מאיירים בעלי ניסיון, יודעים כיצד להתאים את הטכניקה והעיצוב לרעיון והמסר שאנו רוצים להעביר. בין אם מדובר באנימציה לילדים או לבוגרים, דמות מלווה או משחק לאייפון, השפה הגרפית האיורית תשדר זאת למשתמש באוירה מתאימה וייחודית, כך שהסגנון שייווצר יהיה מזוהה ויעורר תגובה רגשית חיובית. משום שכולנו היינו פעם ילדים וצפינו בסרטים מצוירים, דרך איור ניתן לגעת בנקודה נוסטלגית ורגשית הקיימת בכל אחד מאיתנו.

 

איור היא דרך נפלאה להעביר תחושות, רגשות, רעיון וגוונים בשפה אישית ונגישה שאינה כבולה לחוקי ההיגיון. כשאנו רוצים להעביר מסר לגבי שירות או מוצר כלשהו, באמצעות הומור, פשטות או אפילו באמצעות משחק, טכניקת האיור תעשה בשבילנו את העבודה. כמו כן כשאנו רוצים לפתח רעיון ראשוני בדרך מהירה וחסרת מעצורים, רישום סקיצות בעיפרון הוא השלב ההתחלתי המקובל שלאחריו ניתן לפתח אותו בדרכים וטכניקות שונות.
סלבס מאויירים
בארץ ישנם חברות רבות אשר דמות מאוירת מלווה אותם בקמפיינים, מודעות וסרטונים רבים. אסם בחרה בתינוק של במבה, שנכון לעתה אף מייצג את הנבחרת האולימפית של ישראל באולימפיאדת לונדון 2012. לקופת חולים כללית יש את "חמודי" הילדון שהחל מטור בעיתון והפך להיות הדמות המזוהה איתה ביותר. את צ'סטר צ'יטה כולנו מכירים כבר הרבה שנים וכן את 2 הדמויות המרקדות והמזמרות בפרסומות של ביסלי. לא לחינם חברות אלו ממשיכות להשתמש בשירותיהן של דמויות מאוירות שכן הן מניבות שירות מעולה ודרך מהנה להעביר מסרים לקהל.
איור באמצעות תוכנות גרפיות
באמצעות פלאש, תוכנות וקטוריות ופוטושופ ניתן לייצר סגנונות שונים של אנימציה ואיור המותאמות למדיום בו אנו מעוניינים להשתמש. בפלאש למשל ניתן ליצור אפליקציות, משחקים וסרטוני אנימציה המותאמים לדי.וי.די, רשת האינטרנט ולכל סוגי הסמרטפונים. מדובר בכלי שיווקי אדיר אשר מרחיב את אפיקי התקשורת עם המשתמש ומאפשר לו ליהנות מחוויה מאתגרת ומשחקית ובוא זמנית להכיר את השירות שלך טוב יותר. כמו כן, עם פלאש ניתן ליצור סרטוני אנימציה חביבים ולומדות ברמה גבוהה המיועדים לילדים ופעוטות.
באמצעות פוטושופ ותוכנות וקטוריות כגון אילוסטרייטור, ניתן ליצור לוגואים סופר מקצועיים ולעצב דמויות מאוירות המותאמות לדפוס ולמסך כאחד.
להתאים את הדמויות לתוכן
מאיירים בעלי ניסיון, יודעים כיצד להתאים את הטכניקה והעיצוב לרעיון והמסר שאנו רוצים להעביר. בין אם מדובר באנימציה לילדים או לבוגרים, דמות מלווה או משחק לאייפון, השפה הגרפית האיורית תשדר זאת למשתמש באוירה מתאימה וייחודית, כך שהסגנון שייווצר יהיה מזוהה ויעורר תגובה רגשית חיובית. משום שכולנו היינו פעם ילדים וצפינו בסרטים מצוירים, דרך איור ניתן לגעת בנקודה נוסטלגית ורגשית הקיימת בכל אחד מאיתנו.