עמודי נחיתה

כאשר יש לנו מוצר או מבצע חדש, אנו רוצים להכיר אותו לכמה שיותר אנשים. אנו רוצים שישמעו עליו בכל הפורומים, פורטלים, אתרי אינטרנט, רשתות המדיה החברתית ועוד. אולם הרי כבר בנינו אתר לחברה, אז האם עכשיו אנו זקוקים להוציא את אותו הסכום למען מוצר אחד בודד? בעצם המוצר שלנו לא זקוק לאתר שלם, עם תפריטים, כתבות עמוסות תוכן, מאות תמונות ופורום משל עצמו. אנו רוצים שהגולש יקבל את האינפורמציה הבסיסית על המוצר, יקבל גירוי מסוים ואולי אפילו ישתתף בחידון תחרותי כלשהו על מנת לזכות בפרס. בשביל דברים כאלה קיים המיני סייט או דף נחיתה בעברית.

מיני סייט – לעורר את הסקרנות
דף נחיתה מדוע? משום שאנו גולשים בכתבה בווינט ומגלים באנר מסקרן לגבי מוצר חדשני לילדים, אנו לוחצים עליו ונוחתים היישר לדף אשר מראה לנו את המוצר בגדול, מסביר לנו עליו בקצרה ומכאן מפנה אותנו לחנויות / טלפונים / Like בפייסבוק וכדומה. אותו דף מתפקד כאתר אינטרנט לכל דבר מבחינת אופן הגלישה אליו. מה ששונה הוא שלא מדובר בכתובת אותה הגולש נדרש לשנן או לשמור ב"מועדפים”, בכלל לא מדובר באתר שיש סיבה שהוא יחזור לגלוש בו. אותו מיני סייט נועד להיות זמני, לתת את האינפורמציה לגולש באותו רגע ומכאן להפנות אותו הלאה למקורות אינפורמציה או רכישה אחרים.

היתרונות של המיני סייט
היתרונות של דפי נחיתה הם שמדובר בהוצאה כספית קטנה. ההשקעה הגרפית בדף נחיתה היא מעט יותר מבאנר סטנדרטי. אין צורך לעדכן אותם מדי שבוע ואפשר לבנות אותם מאמצעי גרפיקה קיימים של אותו מותג. בדרך כלל דפי נחיתה הם פשוטים מאד לכן האדם שגלש אליהם לא ימצא את עצמו מבולבל ומשום שלא יהיו יותר מדי כפתורים כל שיידרש ממנו זה לצפות בתמונה או סרטון, לקרוא מעט אינפורמציה, להשאיר מספר טלפון או כתובת דוא”ל, להשאיר כתובת על מנת לקבל דוגמית מהמוצר או ללחוץ על לינק כלשהו  וזהו. אולי זה לא נשמע הרבה, אולם בעולם בעל ריבוי המסרים בו אנו חיים זה כל מה שדרוש על מנת להחדיר את המסר באופן ידידותי ומסקרן. כמו כן בעתיד כאשר תרצו לפרסם עדכונים למוצר או מבצע אטרקטיבי, תוכלו להשתמש במיילים והכתובות שהושארו בדף הנחיתה כרשימת תפוצה, ולצרף אותם למאגר הלקוחות שלכם.

מיני סייט – הטיזר החדש
דווקא משום שדף נחיתה לא משתף את כל המידע אלא נותן טעימה קטנה מ"הדבר החדש" ניתן ליצור בו רעיונות מדליקים וחדשניים שמתפקדים כטיזר. בכך אנחנו יוצרים אצל הגולש ציפייה לעוד. הסקרנות  שהמיני סייט יוצר היא זאת שתוביל את הגולש להתעניין באתר הראשי של החברה או בעמוד הפייסבוק שאותו בנינו באופן יותר מושקע ומפורט. כיום מיני סייט הפך להיות דבר מקובל כמעט לכל מותג חדש. אין משרד פרסום שלא משלב דפי נחיתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית והתוצאות מדברות בעד עצמן. אז אם גם אתם מתכננים להחדיר מוצר או מבצע חדש לשוק, קחו בחשבון להרים אותו להנחתה עם דף נחיתה. לגולשים לא יהיה סוף לסקרנות.

סמטת המעלות